كوبرا فلسطين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كوبرا فلسطين

منتدى الاحبه والاصدقاء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت نكت نكت نكت

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالجمعة أغسطس 15 2008, 23:10

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

واحد طورشجى (بياع طرشى) راح يجوز فسأله أبوالعروسة بتشتغل ايه؟ قال له العريس تاجر قطع خيار

بلديتنا دخل من سيربح المليون .... فجورج قرداحي سأله: المسلسل الكرتوني الشهير هو توم أند......فقاله بصل

مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا حاجه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده؟" قالتله "اه" بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده؟" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك.

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

مرة اثنين مساطيل قاعدين على القهوة فواحد بيقول للتانى فيك من يكتم السر ، فقالة فى بير ، قالة بصراحة محتاج عشرة جنية قام المسطول التانى لافف وشه وقايل ولا كأنى سمعت حاجة

مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية

زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالأحد أغسطس 17 2008, 22:40

حلوين كلهم طحن
ههههههههه
بس الخط عامل مشكله

مشكوره فلسطيننا الجريحه
زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالأحد أغسطس 17 2008, 23:10

نهههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه

يسلمووووووووووو ع المرور المره الجاي منغيره
زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالإثنين أغسطس 18 2008, 07:41

ههههههههههه

حلوات كتير كتير يا فلسطيم الجريحه
يسلموايديكي
ضحكتينا على الصبح
زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالإثنين أغسطس 18 2008, 08:45

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوات كتيييييييييييييييييييييييير
مشكوره
زائر
زائر

نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت Emptyالأربعاء أغسطس 20 2008, 20:15

يسلمممممممممممممووووووووو يا سوسو ويا عيون الدامعه ع المرور

عسى انشاللله نرسم الضحكه ع شفايفكم دايما

نكت نكت نكت نكت
صفحة 1 من اصل 1